Sunday, October 31, 2010

aku bersyukur dapat member ngan kowank..tq beb..

     aq dak ckolah ag..
in my school..aq ad member2 yang apat rrr an...
member2 aq nie sporting habesh rrr..
k..
aku introduce..one by one k
yang kira paling tua dalam member aku adalah syimah..
but..
pangai dia tak nampak tua pun auw..
lemah lembut...
emang kelakar rrr..sejak dia kapel nan 'dak mok'..peh...minah nie kuat mengolok betul...
emang kelakar..ntah apew ntah yang laki dia ajar...
but..that is very interesting..
hope syimah n dak mok akn kekal smpai kew jinjang perkahwinan
jaga hubungan kwang bek2 k..^_^
ermm..
yang seterusnya adalah dewi..
wui..minah nie dikira 'market' gak rrr..maklumlah girlz yg lawa tu beb..
dia nie memang cool kisah2nya...
lau ada masalah ngan family kew..ngan dak2 laki kew..ngan member kew...
coooooooool habesh rrr...
like...like...like...
erm...
yang seterusnya adlah syafiqah...
yang bleh digelar 'kakak' kteorang...
maklumlah cara dia yang seperti emak..kakak..dan juga guru...nie jugak..
yang kitew boleyh gelar dia sebagai 'kakak'
uishhhh....
minah nie kat skolah..
power 2...
macam2 jawatan dipegang...nan dia nie...
paling kuat kena tahan adalah bebbling dia..
emang syok betoll...huhu...
aq harap kau akn menjadi yang powerful in the world k my frenz...
next person adalah ...
farah diyana..
huhu..minah nie leyh tahan gak..
materialistik....
$$$$$$$$$$$
is very important..
cian kadang2 tengok member2 aku cume..
ada jew masalah...
tk ngan member ngan family...
ku harap korg dapat cool jew k..
trouble is our frienz..
haaaa..go back 2 the stowy...
yang paling aku ingat pasal farah nie adalah...
CHLORINE..
huhu...
maklumlah...dia lah insan yang akan memekak lau aku salah tulis chlorine..
next person...
adalah firdiana..
dia nie emang epy alwayz...
tak pernah lupa member..
dak pandai...yang celalu wat kteorang ketawa dialah..
huhu..
u r the bes adik...
 n
aq...
harap kat siniew kitew akan jadi member sampai kitew tau okay!!!!!!
aku ada diciptakan untukmu..
WE ARE FRIENZ FOR EVER...
muuuuahhhhh...epy alwaz
            

No comments:

Post a Comment