Wednesday, December 8, 2010

aku dak lepasan SPM

Assalamualaikum WBT
syukur alhamdulillah selesai sudah segala paper for SPM
sekarang apew yang perlu nabilah lakukan adalah berdoa
erm....
pasniew bermulalah dunia dewasa walaupun lom cukup dewasa....
kadang2 ku rasa berdegup gak....
maklumlah....
kita akan menempuh pelbagai dugaan.....
aku harap aku dapat tempuhinya....
aku nie mudah jatuh dan bangkit semula
but
aku perlukan sokongan yg kuat dari parents aq,kawan aku,kekasih aku.....
ermmmmm....
rindulah pulak ngan tolah!
ermmmm.niewlah yang ku alami....
hahaha....
pasniew....
kena balik tempat mak aku.....
alah...
tak dapat dah nak online....
ocan tol.....
aku nak kejew....
tapi tak tahu ag nak kejew pew....
nak masuk u ada duit oooooo....
aku nak amek lesen motor...
tapi bilew rrrrr aku dapat kumpul wet....
tolonglah aku ya alllah!!!
erm.....
stop siniew dlu rrrrrr......
next time kan ku coretkan lg ....

No comments:

Post a Comment