Tuesday, December 7, 2010

sedih

erm...assalamualaikum

hermmmmm...semalam bru habesh paper kimia...
sedih tol rrrr dah rrr paper 2 aku terok cangat...
member2 bincangkan macam aku salah semua...
xpew...redo jewlah...
tp aku stil sedih...
member2 aku leyh wat...
tapi aku hancur....
mesti aku menangis time dapat result SPM nanty....
erm...aku asekan aku x dapat rrr nak bg result yang terbek kat mak aku...
mak aku terlampau berharap kat aku sangat..
anak harapan kirenyew....
tapi ku thu...
ku takkan membanggakan mak aku...
but...
mungkin adik aku...
aku harap lau aku dapat result SPM bulan 3 nanty aku tak give up...
ermmm...penentu masew depan niew...
harapan aku nak masuk u...
tapi tak thu u manew n nak mek kos apew..
aku minat nak jd engineer...
but..terlampau mencabar bg aq...
u yang aku nak masuk uiam...
tue pun kalau dapat rrrrr....
aku harap khidupan aku akan datang tak mencabar sangat rrrr......
em...
beberapa ari niew 
tbe2 ad orang tue menyepi...
2 hari tinggal kan aq...
uit...
risau+rindu
macam2 menghantui fikiran aku...
ermmm....
ble ku kol dia ariniew...rupa2nya
dia bru kuar hospital...
waduh...
risau banget aku...huhu
ku doakan moga dia sehat sentiasa....
ermmm.....
etok pulak paper bio...
huhu...
ku harap ku dapat wat yab terbaik...
jangan give up nabilah!!!!!!!!!!!!
FIGHT-OH!!!

No comments:

Post a Comment