Saturday, November 13, 2010

aku merasakan diriku terlampau rendah

hari niew...
aku g umah dewi...
ada kejew untuk jamuan yg di setlekan..
erm...
pastu..ada rrrr time aq lepak ngan member2 aq...
aku asew jealous cangat....
maklumlah...
dorg terlampau sempurna bgku...
dorang memiliki kecantikan dalaman dan luaran...
dewi...
memiliki wajah yg amat lawa...
maklumlah ad kacukan india n indon...
syafiqah memiliki wajah yg mulus....
tapi aq jerawat di wajah...parut di wajah..
cimah muka dia pun lawa..
like vanida imran...
tapi aku tidak...
farah...
muka dia yang putih alah2 cina tu cngat lawah...
abby jugak lawa...
putih,rambur yang halus...
tapi...
aq tak macam dorang...
kawan2 aku baik cangat...
peramah...caring..rensponsible..ad matlamat hidup...ad parents..
TAPI!!!!
aq tak macam korang...
aq sedih cngat...
cdih....cdih....
:----------'(
korang terlampau sempurna bg aku...
korang ad mak bapak...
tempat korang mengadu..berharap...berborak2...
tpi...
aku xdapat macam korang...
aq sedih cngat korang....
korang terlampau special bg aku...
korang jd sumber rujukan aq...
aku sayang korang cangat,
kadang2 lau korang bercakapkan...
aku mesti tengok cara korang...
manis...sweet...cantik nyew korang...
best canat...
aq kongsi kesedihan aq ngan adik dan orang tercinta aku...
dorang mengatakan...
"Takpewlah...bersyukurlah dengan apew yg kamu miliki"
aku cakap...yew memang akak/sayang bersyukur...
tp...
kehinaan...rendahnyew diri ini dapat dirasakan...
kalau diingat sangat memilukan...
tapi kawan...
aku...
sentiasa berharap dapat jd macam korg...
so jowful...
ramai yg menantikan gadis seperti korang...
hope your lives will happy always...

No comments:

Post a Comment