Saturday, November 27, 2010

hehe...wat blog

tok.tok.tok.
assalamualaikum.
erm...rinew tulis blog...waduh penat bangat deh setting...
erm...tebenarnyew xthu nak stoly apew...
erm...xpewlah...
stoly pasal 'BOYZ'

erm...lelaki yang ku paling sayang adalah arwah papa aku...
ISMAIL BIN MOHAMAD..
dia dah tinggal kan aq dah amew gak rrr...
lebih kurang 8 tahun...
masew uew aq darjah dua...
aq sayang sangat arwah papaku...

"akak rindu papa sangat,akak tak thu r napew beberapa ari niew akak asek sedh sangat papa...eerm...mesti papa nampak kakak kan...akak rindu sangat saat akak bermanja ngan papa...papa belai rambut kakak...papa suka cngat bawak kakak g jalan2...akak dah amew xpat jalan2 papa...erm...lau ada papakan mesti papa belikan akak macam2...indahnyew hidup akak bila ada papa...
papalah orang yang mak sayang sangat...mak still ingat papa sampai sekarang...lau papa ada pasti mak bahagia tau...papa..akak cemburu tau lau tengok kawan akak ngan bapak ayah atau ibu dorang...
indah sangat hidupkan papa...
ble rrr akak dapat macam dorang..
akak rasa akak xkan dapat macam dorang kecuali di akhirat nanti
akak rindu saat kita keluarga bersama"

erm...papaku yang teristimewa di hatiku...dan juga si dia...hehe....'abang manjew'
adik aku gak merupakan insan yang aku sayang sangat...
nama dia KU MAHD SHAHRUL NIZAM..
hehehek...
dia dulu2kan gemuk anat taw...
erm tapi dia jadi kurus setelah mendapat telahan daripada kawan2 dia yang mengatakan dia gemuk...
uisyh!!!!
dia pantang di cabar...
kegemaran dia adalah bawak basikal...
nak dapatkan badan yang slim macam skang ni bukan senang tau..
erm..tulah adik aq..huhu..
dia niew kan timew sekolah rendah xdalah bijak sangat...
but...
ble exam jew dapat keputusan gempak gler!!!!
tulah adik aq...
kadang2 aku kesian gak tengok dia maklumlah...
dia lah pembaikan antara aku dan mak aku...
thankz adik..
akak minta maaf wat adik sakit hati atau terluka ngan perbuatan akak...
i love u adik...

erm...der next is..................(biarlah rahsia)
yang pling penting aku mencintaimu...dan aku tercipta untukmu...

hehe..ad story best sangat pasal member aku...
NUR SYAFIQAH ADNAN
erm...
huhu...
ada jejaka yang tertambat hati dengan dia...
iaitu..
LUQMAN NUL HAQQIEM(lau x salah ejaan r)
dia mengharap sangat dijodohkan dengan pilihan parents dia..
yelah senang lau dia ngan suami dia ad masalah orang yang dia attack adalah parents dia!!!!
huhu...
siot betul...
erm...
aku tak setuju betol rrr lau dorang bersama,
tapi lau dah jodoh tak tahu gak rrr kan...
yelah..
dah rrr.
si laki 2 penipu...pemboghong...cakap dia tu takleyh percaya langsung...
banyak sangat enda dia tipu...
pasal gambarlah...dan sebagainya..
nak shyco orang pun bijak2 sikitlah de!!!!
la satu....dia cuma paras bahu iqa jew
ermmm...adan ukew...haha..
harap2 dorang tak bersama huhu...
hope iqa jumpalah jodoh dia yang sesuai k...

No comments:

Post a Comment