Sunday, November 7, 2010

aq bersyukur dapat mengenalimu

Tanggal 10/10/10...
the sweet days...
aq mengenalimu...
kamu katakan padaku...kamu menginginkan aq menjadi..
sebahagian dalam hidupmu...
aq menerimamu setulus hatiku...
aq mengharap dikau akan membahagiakan ku...
sepanjang hari mengenal mu...
aq merasakan kebahagiaan..
kau mengajarku erti cinta...
engkau membuka hatiku untuk terus mencintai...
aku ingin kau ketahui..
aq mencintaimu..
aq tidak pernah menyayangi orang sebegini rupa..
dahulu aq pernah dicintai seseorang...
tetapi aq tidak pernah mencintainya setulas hatiku...
dia mengatakan dia cinta padaku...dia menyayangiku...dia ingin menjagaku..
tp aq tidak mengharapkan hubungan ya serius dengan nya...
aq rasa aku hanya permainkannya...
tetapi...
kini...
aq mencintaimu...
aq merasakan dicintai itu lebih indah dari mencintai...
mencintai seseorang memerlukan pengorbanan...
aq korbankan masaku hanya untuk dia...
tidur malam x cukup...
seringkali menangis...
aku x kira semua 2...
yang aku hanya mahukan...
kau juga mencintai daku...
aku mohon agar kau tak meninggalkan daku...
aku berharap kau mencintaiku sebagaimana aq mencintai dirimu...
aq bahagia bersamamu...
aku pegang janjimu untuk bahagiakan aq...
aq pegang janjimu untuk memberi kesenangan kepadaku...
Duhai kasihku...
aq akan tetap menyayangimu dan merinduimu....
sehingga hujung hayatku...


~I LOVE U SO MUCH BABY~



No comments:

Post a Comment